piątek, 24 października 2008

Minimum srodkow

Korzystajac z minimum srodkow,zmajstrowalam sobie taki wstążecznik.Ma stac na biurku,kolo pisakow,dlugopisow i musi pasowac do otoczenia.Swoj mini kacik mam w pokoju dziennym,dlatego tez wybralam taka kolorystyke.

Kolorowa wersja takiego wstazecznika znajduje sie u Chwilki,to od niej czerpalam inspiracje :-)

dopisane,21:22

Pudelka pudelkami,bardzo to przydatne rzeczy ale powiedzcie co zrobic z cala reszta??

Normalnie brak mi pomyslu.Mysle,kombinuje,jakby tu je poukladac zebym wiedziala gdzie i co mam...hmmm

2 komentarze:

  1. witaj,
    to, co tworzysz jest niesamowicie piękne!gratuluję i podziwiam.

    nie mogę nigdzie Twojego adresu email, a mam prośbę - chodzi o jedno z Twoich zdjęć; czy mogę prosić o Twój adres na monitt@gazeta.pl?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybo,dziekuje za mile slowa!Adres kontaktowy juz dodalam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)