niedziela, 22 grudnia 2013

światecznie ...

Ufff...udało się..zdarzyłam  przed Świętami !
Koniecznie chciałam napisać  do Was jeszcze w tym roku :-)
Oj,działo się  u mnie...tworzyłam również ..jakoś brakowało  czasu żeby  tutaj napisać .
Dziękuję za zainteresowanie i wszystkie maile.
Ciesze się ze o mnie pamiętacie!To  dzięki Wam,pisze :-)
Jeszcze raz dziękuję :*
A u mnie..choinka już  ubrana..
Dziadek do orzechów "upolowany" na targu staroci.. 


 Wyszyłam trzy hafty..są piękną dekoracja świąteczną .-)
 

Tegoroczny stroik adwentowy z metalowym reniferem..


Tego skrzata zaczęłam szyć w tamtym roku...schematu nie mam,to czysta improwizacja :-)


Na koniec światełka..tworzą fantastyczny klimat!


To tyle na dzisiaj!
Ściskam mocno i do następnego posta :-)

Kropelka

4 komentarze:

  1. Pieknie swiatecznie;) Wesolych Swiat Kropelko;) skrzat bajka.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ze jestes;-))))chciałam Ci życzyc cudownych rodzinnych i radosnych swiat;-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. No w koncu sie odezwalals ciesze sie!!hafty piekne i dekoracje swiateczne jedyne w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia, Tobie także życzę wesołych świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)