wtorek, 9 czerwca 2015

odkopuje..

Witajcie!
Ostatnio pisałam tutaj w styczniu,a już mamy czerwiec!
Zagląda ktoś tutaj jeszcze?
Jakos nie po drodze mi było z blogerem..szybciej dawało się wstawić zdjęcie na instagramie..
Hmm..tak czy siak,postanowiłam ze wrócę tutaj!
Moze nie będę dużo pisała,może w ogóle..( nie wychodzi mi pisanie..)
ale będą zdjęcia,tego co robię :-)
Mam pytanie;czy udaje Wam się wejść na ta stronę,na mojego bloga?
Mnie przekierowuje po chwili na jakąś dziwna stronę..nie wiem o co chodzi!?
Ktos się może orientuje??




5 komentarzy:

  1. W laptopie mnie wywala jakies dziadostwo. Udalo mi sie na telefonie. Podobno to kwestia jakiegoś gadzetu na stronie. Jakis licznik? U mnie to byl top najczesciej komentujacych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Czarny Kocie za podpowiedz!Ufff,usuwam co sie da...mam nadzieje ze pomoze!

      Usuń
  2. Usun gadzet statystyk, on ma wirusa. Usciski z Bawarii! Koczes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Koczes!Rany..ile to czasu sie nie slyszalysmy!?
      Na stale w Niemczech jestes?
      Cieplutko Cie pozdrawiam :-)
      Tak,to rzeczywiscie wina licznika...rany julek!co za dziadostwo:-/ Strone "obrobilam" do minimum,zanim dotarlam do winowajcy,haha

      Usuń
  3. A ja pisze i nic sie nie wyswietla:(zaden komentarz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)