poniedziałek, 12 stycznia 2009

Wielkanocnie,wiosennie...

Po tych zimowych,mroźnych dniach,wzielo mnie na wiosenno-wielkanocne kartki.Szybko znalazłam szablon aby odrysować owalny kształt.Od reki nie przypominałoby jajka,haha!
Maszyna w ruch i produkcja rozpoczęta :-) Do karteczek wykorzystałam filcowe kwiaty,dwa kolory kartonu i Koronkę

1
2

3


4

Ta kartka czeka na bazę.Zamowilam juz i czekam na przesylke :-)
5
I te dwie kartki(z lewej i prawej) z jajami :d sa jeszcze bez bazy:
6
7


8



9
10
11
Ufff,to wszystko,mam nadzieje ze Was nie zanudziłam?.
Wszystkie wymagaja jeszcze dopieszczenia,pewnie napisow,zobaczymy...
Aaa,zapomniałabym dodac ze Jaszmurka rozdaje cukieraski.Ale mam na nie chrapkę :-) :d
Cukierki tez u Chwilki !!!
Uściski :*

4 komentarze:

  1. Zapachniało wiosną faktycznie .....

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekly mnie Twoje.... jajeczka !!!
    Takie proste, a jakze urocze, szczegonie te kolorki wiosenne ;)
    I wcale duzo nie trzeba ich upiekszac, bo i ak sa ladne!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne karteczki. Za oknem deszczowo, a u Ciebie juz wiosennie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)