sobota, 24 stycznia 2009

Zima w kolorze blue

Chodziło za mna,chodziło juz długi czas aby zrobić mini albumik w pudelku po zapałkach.Miałam obraz w glowie;blekit,zieleń,taka morska,odrobina bieli..mmmm..rozmarzylam sie no i powstał maly tworek z którego jestem zadowolona.
Odrobina najpiękniejszych zimowych wspomnień,zamknięta w maleńkim,skromnym albumiku.


1

2

3
Zrobiłam kolaz,bo zdjec napstrykałam mnóstwo!

4

A u Scrapujacych Polek pyszne candy :-)

--------------------------------
Jakiś czas temu,do muzycznej zabawy zaprosiła mnie Izis ,a ostatnio
Strooisel
Reguły pozwoliłam sobie przekopiować od Izis :*

1. Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?

2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp. etc.)

3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.

4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu, na ich blogu...

5. Miłego słuchania i wspominania...

6. Zabawę wymyśliła Ignezja.
Ciezko mi wybrać jedna piosenkę,mam wiele ulubionych, i przeważnie kazda z nich związana jest z jakimś wspomnieniem,wydarzeniem mniej lub bardziej miłym...
Metallica,Chlopcy z Placu Broni,Shout,Whitney Houston,De mono,Bon Jovi,Stare Dobre Malzenstwo(jak widać lubiłam/lubię roznorodnosc w muzyce)mnóstwo by wymieniac,dlatego zdecyduje sie na jedna,która przywołuje bardzo mile wspomnienia,mimo smutnych slow.Piosenka nasza-kto ma wiedzieć ten wie :-)

Wybaczcie,ale nie wytypuje kolejnych osób.Nie przepadam za takimi lancuszkami,ale pokornie godze sie w tym uczestniczyc :-) Mam nadzieje ze zostanie mi "odpuszczone" :-)


Miłego wieczoru Wam zycze :-)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie słodkie maleństwa :)
    Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. male cudo sliczne!a piosenka....jak ja slysze kojarzy mi sie z jedną uroczystoscia!e.

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik w pudełeczku po zapałakach to nie lada wezwanie!!! Jest przesłodki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik jest rewelacyjny:) Dziekuje za list - postaram sie jutro odpisac.
    Mam dla Ciebie mala niespodzianke - zagladnij prosze do mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)