czwartek, 19 stycznia 2012

Witajcie w Nowym Roku!

Alez mnie tu dlugo nie było..Czas tak szybko zlecial i juz mamy 2012 roku!Chcialabym w tym nowym roku zyczyc Wam wszystkim duuzo zdrowia i spelnienia najskrytszych marzen!By ten rok byl lepszy od poprzedniego!
Teraz napisze dlaczego na blogu nastala cisza..otoz na Swieta wybralismy sie do mojej siostry mieszkajacej w Anglii.Malo brakowalo zeby z wycieczki zostaly tylko plany,bo dzieci rozchorowaly nam sie przed samym wyjazdem.Za zgoda pana doktora,wyjazd odbyl sie w planowanym czasie:)
Swieta byly piekne i radosne!Mam nadzieje ze i Wasze minely w cieplej,rodzinnej atmosferze?
Udalo nam sie zobaczyc tez kawalek pieknej Walii.Ech,marzylam od dziecinstwa,az w koncu moglam na wlasne oczy ujrzec te piekne zamki,krajobrazy!A pogoda,wiadomo ,jak to w Anglii;deszczowo,wilgotno,ponuro.W jeden dzien na przyklad potrafilo padac,sypac gradem i bardzo mocno wiac,a po chwili swiecilo piekne sloneczko..Zmiennie tam bardzo!
A oto kilka migawek z zamkow Pembroke,Raglan,Abergavenny i Pembroke..

Raglan:



Abergavenny:
Chepstow:

Pembroke:




I jeszcze migawka z oceanu:


Ach,to była niezapomniana wycieczka :-)
A wracając do przyziemnych rzeczy,to przed Świętami udało mi się zrobić dwa aniołki.Obydwa na zamówienie rodziny

Doszyłam sobie tez kilka bialych rożków:


Zycze Wam pieknego popoludnia i pedze zagladnac co u Was:)
Usciski,Kropelka

2 komentarze:

  1. Kropelko cudnie, że udało się zrealizować marzenie! bomba :*

    Oby kolejne w tym roku też się udało.

    Ściskam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Akuratnie czytam książkę,której akcja dzieje się m.in.w starym angielskim zamku.....piękne zdjęcia,piękna wycieczka:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)