piątek, 10 stycznia 2014

.. juz w Nowym Roku :-)

Witajcie juz w Nowym Roku!
Na migawkach w poprzednich postach widziałyście  moje nowe obrazki.
Wszystkie trzy wyszyte haftem  krzyżykowym ...nie są
 kompletem,ale myślę  ze tworzą  fajną  całość  :-)

Haft z napisem to akurat oddał  co mi w duszy gra..ech..
czy
 jeszcze będą takie Święta?
Te,które się pamięta z dziecinnych lat...
pełne śniegu,takie nastrojowe...
No nic,pozostaje liczyć ze nas nie zasypie na Wielkanoc:p




Aaa,kraciaste poszewki na poduszki
 zdarzyłam uszyć krotko przed Świętami! 
Na dzis to tyle :-)
Buziaki ślę
xoxoxo
Kropelka


2 komentarze:

  1. piękne obrazki :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, monochromatyczne to moje ostatnio ulubione, obecnie wyszywam czerwony kołnierzyk i czerwoną bąbkę, spore są a czasu brakuje, to powoli idzie, ale niedługo je pokażę na blogu.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)