czwartek, 31 lipca 2014

letni ogród

Witajcie!
Dzisiaj zasypie Was zdjeciami letniego 
ogrodu/tarasu.
W końcu wyszło słoneczko i trochę  
zaszalałam  z aparatem:-)
Zapraszam na mrożoną  kawkę !

 
 

 Mrożona kawa na tarasie,
w tonącym w słońcu tarasie smakuje fantastycznie!

 Poduchy,obrusiki wszelakie to moja
 radosna twórczość :-)
 Kostki lodu w kształcie gwiazdek to zasługa "foremki" z Ikea :-)







 Moje trzy hortensje kwitną na całego!






Lawendę już ścinałam,kwitną ostatki :-)

W tym roku zostawilam moja meczennice na tarasie.
Kwitnie jak szalona!Jestem nią zauroczona!
To chyba podziękowanie za to ze z roku na rok ja ratowałam.
Łyse,zasychające łodygi nie dawały nadziei a tu proszę:







Pięknego popołudnia życzę   :-))

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)