poniedziałek, 19 października 2009

O jesieni,o wrzosie..



Pokochaj jesień

Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.

Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.
Tadeusz Karasiewicz

Przy okazji porządków na dworze,zauważyłam ze moje pseudo donice opustoszały po owocnym lecie (pomidorki dopiero niedawno wykopałam)Zawsze lubiłam wrzos dlatego tez zaopatrzyłam się w odpowiednia ilość i teraz cieszy moje oczy piękny widok!Zaraz po wyjściu na dwór,spoglądam na wrzośce i fotografuje je z każdej strony :-)





A skoro już o jesieni mowa,to życzę Wam tej pięknej,cieplej,kolorowej i zdrowej jesieni!Oby pochmurne,zimne i mokre dni Was omijały a jesienne smutki i depresje nie dały o sobie znać!
Czego i sobie życzę,hej!
:*

1 komentarz:

  1. Wspaniale jesienne zdjecia! Zapraszam po odbior wyroznien na moim blogu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)