środa, 6 lipca 2011

D jak Daniel

Zjawiam sie po dłuższej przerwie,spowodowanej chrzcinami naszego najmłodszego,wizyta rodziny,choroba itp I tak zleciało...ale odwiedzałam sukcesywnie ulubione blogi i natychalam sie ile wlezie:)
Szczególnie spodobały mi się piękne notesy,pamiętniczki jakie zobaczyłam na blogu With love u uzdolnionej mamy malej Alicji :-) Asia z kolei natychala sie na Eatsy!Chyba będę musiała kiedyś tam zaglądnąć(w końcu)
Zmajstrowałam dla mojego synka podobne coś;format zeszytu,do wpisywania ważnych wydarzeń,perypetii z życia naszego synka :-)Kiedyś dostanie go ode mnie :-)Zrobie tez różowy pamiętnik,dla córeczki,koniecznie z korona-sobie zażyczyła:)
Dziękuje Asiu za inspiracje:)


3 komentarze:

  1. Kropelko, nawet nie wiesz jak mi miło :)
    Notesiki dla maluszków to świetna sprawa - można tam też wkleić zdjęcia, czy bilety z pierwszej wizyty w zoo :) nasze dzieci jak będą w naszym wieku to z pewnością to docenią :)
    Buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  2. a notes cudny ci wyszedł, i ja też myślałam o pierwszej literce imienia na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicjo-super Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)