piątek, 5 grudnia 2008

Moja ..

Scrap powstal wczoraj wieczorem.Zaczelam naklejac papiery i tak to sie skonczylo :-)
caly
Na zielone kwiatuszki przykleilam malenkie perelki.Uzylam do tego glitera 3d
zielone kwiatuszki
kacik
Zrobilam sobie tez pojemniczki na kwiatki do scrapow.Zrobilam,tzn obkleilam baze papierem do pakowania(uwielbiam go) i ozdobilam wstazeczka.
stojace
lezace
z lotu ptaka
A tutaj mala podpowiedz,z czego zrobilam.
z czego?
Pudelka przelezaly swoje,nie wiedzialam co z nich zrobic,ale wiedzialam ze sie przydadza :-)"Chomiki" tak maja :d
Na koniec wklejam zdjecie mojej komodki.Zrobilam ja kilka dni temu aby miec "jaki taki" porzadek na biurku.Do szczescia potrzeba mi minimum, jeszcze jedna taka.Na tym sie nie konczy lista potrzeb,hehe.. Krzywa jest strasznie wiec nie pokazuje calej zeby Was nie przestraszyc ;-)
komodka

1 komentarz:

  1. Ale slicznotka - ladnie wyglada w rozowym i wsrod kwiatuszkow!
    Widze, ze porzadki swiateczne - fajne te pudeleczka... Moze kolejna komodka do kompletu w tych brazach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)