czwartek, 8 września 2011

Jardin i popołudnie z córeczką :-)

Witajcie!
Zimno,szaro i wietrznie,nie ma co się oszukiwać-przyszła jesień.Mamy już taras wiec spokojnie mogę sobie coś podłubać czy pomalować,nie martwiąc się ze zaraz spadnie deszcz i będę musiała zmykać do domu z potomstwem.Jakis czas zbieram skrzyneczki po mandarynkach.Akurat zaczyna się sezon wiec jeszcze mi ich na pewno przybędzie:)
Wygrzebałam w necie ze "jardin" to ogród po francusku i umyśliło mi się żeby właśnie taki napis umieścić na skrzynce z dyniami:)
Wyżej wymieniona wygląda tak po metamorfozie:)





Wczoraj obiecałam córce ze porobimy coś razem.Mała uwielbia wycinać,kleić,bawić się resztkami papierków,materiałów(ciekawe po kim to ma:) ;)...wyciągnęłam wiec papiery i obie zajęłyśmy się klejeniem i wycinaniem ptaszków:)Inspiracje czerpalysmy z tej strony


Miłego i słonecznego popołudnia życzę Wam wszystkim :-)

5 komentarzy:

  1. Super to wymyśliłaś.A ptaszki zrobiłyście dziewczynki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,dziekuje za odwiedziny i komentarze:)
    Rzeczywiscie,z ptaszkami mialysmy zabawe,no a napis..kolejne skrzynki czekaja:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzynka fajna ale te ptaszki - rewelacyjne! kolorowe i wesołe jakby chciały dłużej zatrzymać lato:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka fantastyczna!Bardzo mi się podoba:)
    A ptaszki urocze:)Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blog. Bardzo mi miło!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ptaszki, bardzo twórcza córeczka ;p I oczywiście talent po mamie :] Zapraszam i pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)