środa, 7 września 2011

Odświeżanie ramek i skrzynki

Witajcie:)
Po pierwszych,jesiennych chorobach,wychodzimy na prosta,dlatego tez znalazłam chwilkę aby odświeżyć swoje stare ramki.Musiały zostać zeszlifowane i zamalowane na nowo.Planuje umieścić je wszystkie w jednej ,dużej ramie..zobaczymy co z tego wyjdzie :-)




Odmalowałam tez stara skrzynie,stojąca już kilka lat na dworze,kolo schodów do domu.Żeby całość pasowała do belek tarasowych,ławkę nie ominęło malowanie :-)






Korona na skrzynce,nie wyszła tak jak chciałam,rozmazała się..mimo wszystko zostawiłam ja,mężowi się podoba tak jak jest,a i ja stwierdziłam ze wygląda dobrze na starej skrzyni,jakby dotknięta "pazurem" czasu :-)
Pozdrawiam cieplo i zycze milego dnia :-) :*
Kropelka

2 komentarze:

  1. oo wzielas sie za robotę ostro!nie moge doczekac sie koncowego rezultatu twoich ramek,jakze tez miejsca zadaszonego przed domem czekam na final!!pozdrowka i nie chorujcie wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pracuś z Ciebie:)Uwielbiam takie przeróbki:)Wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)